dinsdag 6 november 2012

presentjes

Soms is er zo'n bijzondere dag, zoals afgelopen zondag.


's Morgens vroeg aan de ontbijttafel hadden we het al over cadeautjes.
Mijn oma viert volgende week haar verjaardag en die kans laten wij niet voorbij gaan om weer een mooi, leuk of lekker cadeautje te maken.
Maar het gesprek ging over wat, want mijn oma kan niet goed meer zien!
Al snel kwamen we erop dat het iets moest zijn om te ruiken, te voelen of te proeven.
Heel wat leuke ideetjes kwamen er op tafel.
En uiteindelijk kozen Nienke en Thijmen voor het bakken van vlinderkoekjes.
Hierdoor bleef het bij het bedenken,
want die koekjes maken we zaterdag met een mooie verpakking.
Dan zijn ze heerlijk vers.

De buurvrouw staat voor de deur met een trommeltje zelfgebakken  honingkoekjes.
Wat een verwennerij en ze waren om te smullen.

's Middags is Nienke heerlijk aan het knutselen.
Ze knoopt een vriendschapsarmbandje voor haar vriendinnetje Lindsay.
Met blauw, want daar houdt Lindsay zo van.
Zo lief!

En dan krijg ik van mijn sportvriendinnetje ook nog een presentje.
Met haar zus is ze naar de creadoe in Utrecht geweest.
Daar zag ze cupcakejes voor in de kerstboom, en dacht ze aan mij!

Allemaal presentjes uit vriendschap, wat een mooi gebaar.

Maar het meest ontroerende presentje kwam afgelopen zondag van mijn stoere zoon van 9!
Met buitenspelen had hij een steen gevonden in de vorm van een hart.
Met verf maakte hij er iets unieks van,
speciaal voor mij.


Met een heel LIEF briefje.

Van al die lieve gebaren krijg ik het warm en voel ik mij heel gelukkig..........!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten