dinsdag 5 maart 2013

Foto's

Laatst werd ik door mijn dochter van 5...
pijnlijk met de neus op de feiten gedrukt!

'Mama', 
zei ze
'waarom doe je niet mijn foto in het lijstje bij de trap?'
'Die kindjes ken je toch niet....!'

Gelijk heeft ze.

Een tijdje geleden kochten we twee fotolijsten voor bij de trap.
In elkaar gepuzzeld werd het een grote lijst.
En al vlot hing hij op zijn plekje.
Maar bij het ophangen is het gebleven.
Zelfs de fotokaartjes van de fabriek zitten er nog in,
met zoals dochterlief al zei,
kinderen die wij helemaal niet kennen!!!!!!

De hoogste tijd dus om daar eens snel veranderingen in te brengen.
Een avondje lang lekker struinen
door bijna 10 jaar lang foto's van de kinderen.
Belachelijk veel foto's,
de hele computer staat vol!!!!!!!

Zo kwam ik bij het mapje Texel.
Even 6 jaar terug in de tijd,
maar door de foto's leek het wel weer gisteren.
Een fijne vakantie op een heerlijk eiland,
waar ik deze prachtige foto maakte!


De foto's voor de lijst heb ik gekozen.
Alleen nog laten afdrukken,
......snel.

1 opmerking:

  1. Gelijk heeft ze! Meisjes van 5 weten al perfect wat ze willen, ik heb er hier ook zo eentje lopen. Groetjes en geniet nog van een zonnig dagje!

    BeantwoordenVerwijderen