donderdag 14 februari 2013

Voor elkaar

De afgelopen dagen/weken
hadden we allemaal geheimpjes voor elkaar.
Zonder dat we het van elkaar wisten
deden we stiekem en waren we in de weer met kleine presentjes.

Meestal ben ik van het laatste moment,
dit jaar had ik mijn Valentijnsdoosjes al vroeg klaar.
Gelukkig maar,
want met twee zieke mannen in huis kon ik deze week niets stiekem meer doen.
Vanmorgen stonden de doosjes op tafel,
te wachten tot iedereen wakker zou worden.


Naast mijn doosjes,
lag een presentje.
Voor mij!
Van mijn lieve man,
het zag er zo mooi uit.


Na mijn werk lag er een grote verrassing op tafel.
Twee mooie harten van Thijmen en Nienke.
Zo lief!


Vandaag, maar ook gisteren en morgen is het tijd voor:
elkaar, blije gezichtjes, knuffels, kleine presentjes, geluk, houden van, liefde,
en vriendschap.

Ik voel mij rijk...!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Leuke doosjes en de harten zijn ook erg mooi van je kinderen, bewaren hoor!!
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie valentijn!!dat is pas rijk zijn, cadeautjes met zoveel liefde gemaakt, dat is genieten hé!!!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief....en dan ben je echt rijk....een heerlijk gevoel moet dat zijn, geniet er lekker van.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal wel!!! Zo lief...rijkdom zit in de eenvoud der dingen! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen